Nu sitter man i bilen påväg till Karlstad....

img_1823 (MMS)

Nu sitter man i bilen påväg till Karlstad. Jag har ju en arbaits inthäärvju imorgon :) Och om ni undrar om jag hade roligt igår, så nä... Det sög. För att göra en lång historia kort: Det var mysigt i början när vi var hos PGs (Patte & Gurras hem). Men sen var allt bajs... jag blev utslängd från en sunkig hemmafest i fucking Haninge för att jag LÄT för mycket fast jag inte ens var inne.  jag fick inte ligga. jag blev riktigt förbannad på en vän. det hela slutade med att jag fick ta en taxi hem, för 800 spänn, på pappas bekostnad. Dock var chauffören bäst i hela världen och vi åt på McDonalds. Jag bjöd honom på en cola-light.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0