Nu är jag inte så ledsen längre! :D

Nu känns det bättre.. Har pratat med dels min faster som är MT tränare och haft massa dobermanns, och dels med petra som haft doberkennel & är instruktör, och båda säger samma sak: Rocco gjorde vad han skulle. Att ta tag i armen på nån som "smyger" sig på, när jag står med ryggen mot, är fullt normalt för en dobermann. Och detta vet polisen, o fallet kommer läggas ned. Nu var det så jävla otur, för det var en 12 årig pojke det handlade om, och hans pappa vill troligen mest få ut skadestånd eller något. Jag försökte få han att se till så killen kommer hit och får träffa Rocco och se hur snäll han är, så han inte blir hundrädd! Men pappan verkade inte bry sig så mycket om den biten... Men men, jag känner mig åtmindstonde lugnare nu när man pratat med kunniga hundmänniskor som kan sin sak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0