JAG har flygit ett flygplan & en hellikopter idag!!

Det ÄR sant! Jag har FLYGIT ett Jetplan & en helikopter! Jag har bildbevis:


Först är det ett Jetplan, Saab9000. Vi flög över Alperna:


Startbanan


Kontrollpanelen


Ready for takeoff!


Vackert var det!


Spectacular view...


Snackar lite skit med min co-pilot.



Och sen flög jag Hellikoptern över Arlanda:

Jag ser ju ut som stryk på bilden, men jag bjuder på det.


Jääääävligt mycket att hålla reda på.


"Man ser ju hem till Värmdö förfan"


Okej, nu kanske det inte var riiiiiktigt verkligt.. Faktum är att pappa blivit inbjuden att få flyga simulatorerna på Arlanda. Dom använder piloterna när dom tränar, övar & tillochmed lär sig flyga, så det var FANTASTISKT verklighetstroget! Jag krashade bara en gång, jag hade bäst kännsla ;)

Såhär ser en simulator ut:


Nu ska jag äta ostbågar & mysa, är trött från gårdagen. Ni ska få se lite foton, vi hade så jäääkla trevligt ;)
Hare bra sålänge peeps!


Sockersöta Jennifer & halv-muppiga födelsedagsbarnet Linda<3


En fin kväll i Tantolunden


Grabbarna snus


Någon hade druckit lite för mycket, och då är det ju inte så lätt att ställa upp kubbet rakt..


Min bakis-frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0