Jag är så ledsen :(

Jag är verkligen ledsen... Idag var en dag som jag sett fram emot i månader, men den har mest varit full med hemskheter.
Som ni vet så var idag "stora dagen det" för mig då min bästa vän kom hem från en 3,5 månads Afrika-resa, men dagen blev inte alls som förväntat, och ju mer dagen gick desto värre blev den,,,
 Dagen började med att jag upptäcker att min hund kissat inne igen. I natten till Lördags hade han kissat i min säng, och inatt på mitt överkast, utan att överhuvudtaget ens sagt till att han behövt kissa & mitt i natten. Det är troligen en hormonreaktion efter kastreringen. Men den incidenten påverkade bara mitt humör lite negativt.

Sen hämtade jag Martina på Arlanda, och det var SÅ KUL! Humöret var på TOPP igen!! Vi pratade stup i ett, fikade i solen, skrattade och tjoade! Och efter att vi varit hemma hos henne så åkte vi till frisören, men strax innan vi skulle gå in så ringer telefonen min, och det var pappa som hade något mindre roligt att berätta... Hela min barndom är borta.
 Värmdö fucking Bostäder ska renovera vindsförråden, och bara för att vi tagit bort låset (eftersom att vi skulle bära ner allt idag, men behövde hjälp med allt tungt) så har dom slängt ALLT som fanns i vårat vindsförråd, bla min kartong med ALLA mina älskade bild & läs-böcker som betyder så jääääävla mycket för mig, allt jag ritat när jag var barn, mina skrivböcker jag lärt mig skriva i, mina sångböcker, RUBBET VAR BORTA!!! Och detta är alltså böcker som påverkat hela min uppväxt, och som lästs FLITIGT utav mig & min mamma varenda kväll under min uppväxt!!!
 Jag gråter nu. Jag kan inte förklara med ord hur detta känns... Är så ledsen så jag vet inte vad jag göra... Pappa har polisanmält Värmdö Bostäder samt ringt till Nacka-Värmdö posten, och dom ska göra ett repotage. 
  Det var ju en hel del fler saker som rök, tex en stor bokhylla med vitrindel, byrålådor, skåp och hyllor, som jag fått av mamma. Sen var det en el-orgel som jag fått av min farmor, som också den påverkat min barndom mycket, jag spelade på den varenda gång jag var hos farmor! Sen rök pappas dykarutrustning, pappas exemplar utav hans böcker på 30 olika språk, pappas barndomsböcker, osv osv. Ovärdeliga saker, som inte går att värdera i pengar!!!! Men pappa har sagt att detta ska dom inte komma undan med, och det ska dom inte heller! Jag ska ha ett FETT JÄVLA SKADESTÅND!!!! Även om det inte gör någonting bättre och jag kommer vara lika ledsen endå, så är det åtmindstonde ett plåster på såren...

 Nästa sak som hände idag var att när jag sen kom hem för att ta ut hundarna, ja då har pappa inte vart ute med dem FAST HAN VARIT HEMMA!!! så Rocco har bajsat inne, och är jätteolycklig... Blir riktigt förbannad på den karln ibland!!!!!!!!

 Och nu, för en timme sen, fick jag reda på att mitt ex mormor har gått bort, och det är en kvinna jag stod väldigt nära under 4 år! Jag kallade tillomed henne för mormor, och det var på hennes begäran. Vi tyckte så mycket om varandra, och jag förstår inte för allt i världen varför ingen ringt och berättat detta för mig??? Jag förstår att hela familjen är jätteledsna, självklart, men jag tycker fan att jag hade rätt att veta det...

Näe, idag blev inten alls som jag föreställt mig... Inte för fem öre. Men Martina är iaf hemma, så jag har åtmindstonde en väns axel att gråta ut mot, och jag kan prata med någon som faktiskt bryr sig och inte låssas lyssna för att det är ens plikt som polare.
 Min Martina är hemma igen & det är iaf bäst i världen!!

23:44- Och nu åt Rocco upp alla mina ostbågar när jag var på toan... Dom som jag skulle tröstat mig med. HUNDJÄVEL!!!! Det blev att spendera natten i buren för Rocco nu! Och han kan ligga och gnissla hur mycket han vill, men jag viker mig fan inte! buren it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0