Idag har jag haft en superbra dag!

Kanondag :) Först var jag och fikade hos flickan jag var resurs till i höstas & vintras, och det var jätteroligt att träffa hon & hennes mamma igen! Jag har saknat henne varje dag sen jag slutade där, och hon hade visst saknat mig också :) Hon har nyss fyllt 7 år, och är heeelt underbar! Hon är rolig, superglad, och gaalet intelligent! Skulle kunna skriva en hel bok om hennes bravader, men jag orkar inte nu. Jag är nämligen helt slut! För jag kom precis hem från en hundpromenad med Martina & Robin! Och hundarna såklart ;) Vi var ute i ungefär en timme, och det blev riktigt svettigt! Vi gick första biten i skogen, och sen på en grusväg tillbaka till bilen, och grejen var den att det var så mycket vilt ute, så hundarna drog i kopplerna som TOKAR!! Och vi såg ju ett par rådjur, en älg, en räv, sjöfåglar, samt massa döda paddor... Och en häst. Justdet; jag kommer flytta hela min blogg till wordpress i dagarna. Är riktigt trött på blogg.se s krångel hela jäkla tiden! Så är ni förberedda på det :) adressen lägger jag upp när allt är klart. Sov gott med er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0