Bloggen flyttar.

Jag är skit-trött på denhär servern nu, och därför flyttar jag bloggen. Det är också därför designen är sketa-trist nu helt plötsligt... jag har uppdaterat hela skiten till standard-inställningarna.
 Man har ju dock insett att man kanske inte är den vassaste kniven i lådan, då jag fortfarande inte lyckats lista ut hur fasen man gör för att flytta allt innehåll härifrån, till den nya adressen!? Och varenda jäkla "flytta din blogg från blogg.se till wordpress.com"-artikel får det att verka så hiiiiimla lätt?? Hjulet mitt snurrar, men hamstern är död... Nu måste mitt överbelastade snille återhämta sig lite, för detta kommer garanterat ge träningsvärk i mina två hjärn-celler!

Men när allt är klart med flytten, lagom tills mina barnbarns barn tar studenten, så hamnar det en länk ungefär HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0