Thoughtful minds-

Nu ere dags att försöka gå o lägga sig. Är jättetrött, men likt förbannat fladdrar tankarna iväg åt alla möjliga håll... Är toksplittrad över mina framtidsplaner, och vet inte alls vilken väg jag ska gå!?  Min kära vän Linda sa något mycket klokt till mig idag; att man inte ska fly. Och jag börjar känna att det är precis vad jag planerar att göra! Och jag tror att det är fel sätt att bygga plattformar på.  Men samtidigt, vafan finns det för möjligheter för "en sån som mig" här? Zero, nada, noll ungefär, om ens det... Dyrt att bo, dyrt att leva & snordyrt att ha häst!  KOLLA NU, nu fladdrar jag iväg I G E N!? Vad är det för FEL på mig kan man ju fråga sig?  Nu tänker jag följa R's exempel, dvs sova snarka o fisa. Myseliten liksom? Snart sätter jag mig och mökar i vidrets nuna!  Tjolaflöjt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0