Springtime.




Idag har det varit en Amanda-dag, DVS en jävligt bra dag ;)!
Först tränade jag med Pappa & Camilla i ca 40 min på gymmet här, jag
var stark som en oxe, jajjamänsan! Sen gick jag hem, duschade & snyggade till mig lite, för att sen träffa min psykiater. Han gav mig lite nr som jag ska ringa ang min flytt. Sen mötte jag far min på dellan, varpå han erbjöd sig att köpa en bostadsrätt åt mig i Karlstad. Dem är inte så dyra som här :P Så jag ska kika runt lite på bostadsrätter nu när jag bloggat klart :)
Min far, han har, snart inga pengar kvar... Nä men han är underbar min pappa! Jag kan omöjligt tänka mig att någon har en far som är ens hälften så bra som den jag har! Ni har ju läst själva hur han ställer upp till tusen, med allt han kan! Hes the best!
Sen drog vi till Rusta och satt i massagestolarna ;) Och jag köpte garn (Jag är en virkare ;)) och även en ny hundsäng till Rocco (Han våldtog sin förra, och sen åt han upp den... RIP sängen) Hoppas att han inte gör det igen nu bara... För denna var riktigt fiiiin!!!
När vi kom hem så tog jag ut Rocco på en träningsrunda, han har verkligen blivit duktig nu! Fast idag var han helt jädra galet glad första 15 min, jag tror faktiskt han tycker det är skönt att vara "hemma" igen :) Sen tränade vi "gå fint" (fot), "gå runt" (han går runt min rumpa och sätter sig på min vänstra sida. När han sen tittar på mig får han godis.) "stanna" och sen körde vi lite frolic-sök i snön :)
Nu ligger jag och hämtar andan lite :) Om ett par timmar ska jag på bil-dejt (enligt Linda iaf), fast jag ser det väl inte riktigt så :P Ska träffa Emil som ska hjälpa mig med mitt bilbatteri helt enkelt :)
Så, dags för en PW tror jag, höhö.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0