Jag längtar till Karlstad nu...

Jag längtar till Karlstad nu, som FAN... Vad är det, 34 mil härifrån dit ungefär. Skönt :) Och jag har planerat såhär :Martina ska bo med mig hela halva Maj och... jobba som hundvakt åt Rocco!!! Linda ska komma MINST en helg i månaden och ....storstäda!!!! Robin ska också komma MINST en gång i månaden och ....ta hand om min kommande diskmaskin som ba går sönder hela tiden!!! Houston, we have a plan! Mina fina älskade bästaste vänner, vad långt bort ni kommer vara från mig helt plötsligt... Och vi kommer inte bara kunna "ses på en fika om en timme" längre? Märklig känsla som gnager i mag-gropen nu. Men jag m å s t e bort från denna helvettes ö! Jag hör hemma i Karlstad, jag är ju en tvättäkta värmlänning ju typ, vesst? Hoppas vi kommer ses ofta ofta ofta... Alla ni har ju räddat mitt liv för jösse namn (haha jävla sjukt uttryck, vem faan är jösse?) Jag vet inte om jag visar tacksamhet, har ingen direkt självsyn allsdet... Men, TACK! Tack för att ni är miiina bara miiiiina vänner, typ... Och tack till typ kosmos eller gud eller ramses WHO GIVES A FUCK ORKA NAMNDROPPA, ödet, a tack ÖDET för att jag har fått dessa vänner i mitt liv. Dom är så jäkla bäst! Sen är dom ju så snygga och snärta med? Godnatt ödet, loveyaaah!


Kommentarer
Postat av: Martina

<3 dig

2011-03-31 @ 17:23:35
Postat av: linda

Söta dig (=

2011-04-01 @ 22:51:24
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0