Jag är ledsen :(

Jag har haft kaosvärk i magen hela natten o dagen, och bara setat på mitt feta arsle och löst korsord i princip. Visst, jag sopade & gjorde hö, samt tog in hästar, men det var också allt! Känner mig som en dålig anställd idag! Fast för mig var det märkligt att jag ens klarade att ta mig ur sängen, och faktiskt varit i stallet!? och dessutom spökar mina hormoner så det gungar i hela stan... Är hur deppig som helst nu, känner mig ensam och ledsen som fan :( Det är hemskt hemskt hemskt........
Vill inte ens gå ned på middag känner jag, får ligga här som en fet gris och äta knäckebröd istället, å inte ens det vill jag! 
Och fy vad jag är mörkrädd nu med, vill bara gömma mig någonstanns!!!
Varken kakor, cappucino, djur, film eller musik hjälper :(
Jag hatar lingonveckor, jag hatar hormoner, jag hatar blod, jag hatar tamponger, jag hatar illamående, jag hatar äggstockar i taggtråd, jag hatar män som finner glädje i att retas extra mycket en gång i månaden.
JAG HATAR MENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu tänker jag gråta en skvätt, och sen gå ned o mata hästarna. hejdå dumma fula blogg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0