Idag hatar jag precis allt & alla.

img_4757 (MMS)

Ja, earth is a bitch!!! Jag fick sova mellan typ 05.40 - 09.30, sen tyckte Rocco att jag skulle vakna. Han har varit FÖRJÄVLIG hela veckan, och jag börjar bli RIKTIGT irriterad! Han är skitgnällig, trottsig, juckar på Maya osv... Vet ju åtmindstonde varför, och who can blame the poor dog? Finns väl inte en jeeewel som trivs i Gurra...  Ska bli skönt att åka till sköna Värmland på måndag iaf, saknar min mor jättemycket dessutom.  Annars så har jag kört ett ruskigt basic träningamspass påmattanidag, duktig flicka *klapp klapp*. Har även byggt en bur till Rocco, fick tips av Linda om att gnällbitches och snorvalpar kunde sluta wayna helt om dem har bur :)  ÄÄÄÄÄH who gives a ratass anyway...


Kommentarer
Postat av: linda

haha värsta kojan juh!! Sky skulle älskat den där hemmabyggda kojan (=

2011-03-14 @ 20:32:30
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0