DIE MTFKR DIE!!!!!!

Idag har jag mord i sinnet. Jag har världens mest själviska, omogna, elaka, äckliga, idiotiska, egoistiska och mest vidriga ex-pojkvän genom tiderna. Jag tänker inte gå in mer detaljerat på varför jag nu seriöst funderar på att sabbotera hans liv, men en sak ska jag vara jäääävligt tydlig med: Jimmie fittslampa Bergqvist- Jag H A T A R dig, och jag önskar att jag a l d r i g träffat dig. Du tog nästan 4 år av mitt liv. 4 år som jag aldrig får tillbaka. 4 år som jag kunnat spendera på en människa som var V Ä R D att älskas. Det är inte du! Är RIKTIGT arg på denna människa nu, och jag har förmågan att bli psykopatiskt jävla förbannad... Jag skulle sova med ena ögat öppet om jag var Äckel-Jimmie... Nu måste jag lugna ned mig. Vi skulle egentligen åkt iväg o skjutit lerduva idag, jag linda pappa å nåra till, men vi fick ställa in. Så nu drar jag på mig ordentligt med kläder och drar ut och springer i djupsnön, då blir jag nog snäll igen... Herrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0