Är påväg till stallet med morsan nu. Hon j...

img_9475 (MMS)

Är påväg till stallet med morsan nu. Hon jobbar i ett islandshäst-stall, och jag har lovat att ge henne lite NH-övningar hon kan göra med en häst hon vill bounda med :) Är dock så jäkla trött, och har vart sen jag kom hit, så det känns lite ansträngande om jag ska va ärlig. Men i Tisdags red vi :) och jag hade samma tur som sist: Jag fick en häst med en köttbulle-form, vilket resulterade i en sadel som gled hej vilt, trotts att gjorden var så pass spänd att det inte borde vart möjligt. Efter 3 galopper som slutade med att Stjerna stannade för att jag nästan gled av, så vart jag jätteledsen.. Och pållen med :( För hon älskade att springa :( Bockade och skuttade när man la i högsta växeln, och jag älskar sånna hästar :) så nästa gång kör jag nog barbacka :)  Nä men nu blev jag åksjuk, solong duckers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0