Skit...

Alltså... Jag är HUR trött som helst! jag kan knappt gå till toan, för benen blir som spaghetti, jag mår pang illa och spyan är sketanära, det börjar flimra i ögonen och jag får ont i huvudet? Och det är väl ungefär 15 steg till toaletten, och jag svimmar nästan!? Jag är så snuskigt trött, men jag får ju förfan ÅNGEST (kom jag på idag. Blixten) när jag ska vända mig innåt väggen, blunda och försöka sova??? Det blir ansträngt, konstigt och oroligt, just själva "nu ska jag försöka sova"... F ö r s ö k a sova... Jag har aldrig behövt f ö r s ö k a sova förut? Jag har lagt huvudet på kudden och slocknat, no mather what!!! Det var inte förens precis innan jag blev sjuk i vintras som jag slutade sova, och nu spelar det ingen roll hur aktiv jag är under dagen längre heller, för jag får ångest när jag blundar. Tror jag går till min skitsega mossiga psykfarbror Roffe imorgon (Flåt Rolf, jag vet att du heter Rolf, Rolf! Jag ska inte säga Roffe till dig, Rolf! Fult namn btw, FAST INTE PÅ DIG MORFAR!!! Rolf låter som en cyber-förkortning.. Ja, och den använder du när du har sömnsvårigheter!!! "Azzåååå ROLF! " och det står nu för: RuttnarOchLiderFörfan) men gud, vart var jag nu då, innan jag farcinerades iväg utav namnet Rolf? Jajust, tomten på loftet; psykrolf! Jag tänker ktäva theralendroppar elr ngt, så jag somnar... Nu ska jag fan äta lite ostoskink sallad... Jag har inte ätit riktig mat på 3 dagar MINST kommr jag på nu. Har knappt ätit frukost :S Därför jag har yrsel KANSKE... Mrs smartipants liksom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0