Tudiluu!

Idag har det varit en riktigt bra dag. Allt har gått smidigt, jag har varit på bra humör och trotts att en hingst rymde idag igen, så har det endå gått smidigt! För jag och Jessica gick bara och hämtade honom, och jagade bort de andra. Nemas problemas, nu när vi vet hur man gör ;)
Vi har nyss ätit en jättegod middag med Millan, som åker hem imorgon :/ Tycker verkligen jättebra om henne, så det känns lite trist, men vi ses nog igen :)
Har nog inte så mycket mer att berätta om idag, men har bilder ni ska få se, såklart ;)
Pusshej


Här har vi min favorit, 6-åriga hingsten Spiken :)



Inte världens bästa vinkel kanske...



Leo ligger och myser i solen.



Och här har vi ju kexet själv;)



Här bor vi :) På vindsvåningen.



Solnedgången ikväll, vackert like hell!



Solnedgången, från vårat köksfönster.



Jag gjorde manikyr på Rocco, som njöt för fulla muggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0