Trött...

Jag är heeeeelt färdig, och jag har fan inte ens gjort mycket! När jag mockade första boxen så tog det fan inte mer än 5 min innan min arm började värka? Strax efter började ryggen att skrika "MEN BÖJ PÅ KNÄNA ISTÄLLET, KÄRRINGJÄVEL" men jag sa ba "Käften, jäla nörd" och fortsatte böja på ryggen :O DUmma mig... Och sen fortsatte axeln, mitt nya skavsår på hälsenan, dammallergin och vänstra lill-tån att trackasera stackars mig, som aldrig gjort en fluga förnär :(
ÄH, om ett par dagar så är man igång igen, det vet jag :) Men en massagestol skulle ju inte sitta helt fel vill jag lova... Eller en Jimmie? Jag saknar honom ska ni veta :( Men jag har ju Rocco och Tova ;)¨


Bästisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0