STACKARS SJUKA MIG!!!

img_5951 (MMS)

Ligger i sängen och dricker blåbärssoppa nu, kl 10.00. Fodrade vid 6.15 imorse, sen sjukskrev jag mig halva dagen. Överlevnad kallas det! MEN, vill ni veta något HELT UNDERBART? I eftermiddag kommer far min, med element och kortison. Och han sover kvar tills imorgon dessutom! Oh thanks heaven! Fyfan vad jag ska götta mig i värmen ;)  Nu ska jag fortsätta på blåbärssoppan & Spiderman (böt nyss film, innan var det Sex and the city 2, som jag kollade på sen igår, dvs 3-4 ggr)  Ha det bra sålänge :D och komihåg: Mi casa Su casa, vem som är välkommen hit på lite vacation om man önskar komma iväg :) fin natur, fina hästar, eget rum, god mat samt bastu ;) okej inte VEM som helst, men den som inte har något otalt med mig är sååå välkommen :) TREVLIG DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0