Im an artist!

Dagen har sett ut ungefär såhär: Vakna 06 och fodra, lägga sig och må bajs, gå ned till stallet runt 11, luncha, snacka skit med Putte, ta in hästar, fodra, träna Rocco, rita av Midas, möta pappa, handla toapapper, saft, hundmat och godis, åka hem, instalera värmefläkt som jag fått av pappa, pröva ny ridutrustning, fortsätta rita, blogga.
Jo, nu har jag precis blivit klar med min lilla suprise till Anna! Har ritat av hennes 2åriga frieser Midas, som är hennes ögonsten. Vill visa hur mycket jag verkligen uppskattar henne! Nästa teckning blir till Inge, tror jag ska rita Stumpis då, eftersom han ska få en målning på Odin när han fyller år.
Och idag fick jag paket från Börjes. OTROLIGT vad billigt det är där!? Kolla här: På hööks skulle det gå på 2200:- för en säkerhetsväst, ett par ridbyxor och 2 par ridstrumpor? Men, för 1200:- hos Börjes, fick jag 1 säkerhetsväst, ett par helskodda ridbyxor, 1 vinterjacka, 1 par thermovantar, 4 par ridstrumpor samt 6 st värmepåsar att ha i skorna! FÖRSTÅ VILKEN JÄDRA SKILLNAD!? Tur man jämför priser innan man skickar efter...
För övrigt så går Roccos träning KALAS! Pappa fick bevittna oss idag, och hans kommentar som fd bkinstruktör var "WOW, VILKEN KONTAKT NI HAR!" Man tackar och bockar! Och nu slipper jag & R frysa mer också, för värmefläkten är heeeeelt underbar ^^, Sen i FRedags har jag och Rocco legat tätt tätt intill varandra, under 2 duntäcken :P
Yäyä, om en timme ska jag ut och kvällsfodra samt hålla en liten herre som ska få pencilin sedan mr Odin sparkade av en tand på honom, sen blir det nog godnatt för min del. Lägger upp lite färska bilder från idag, så får ni ha det bäst fokes ;)
BAJBAJ


Hejhej, im cooler than you!


Vacke solnedgång denna kväll också ;)



Slutgiltigt resultat av mitt Midas-porträtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0