Härliga dag!

Vilken dag! Allt har flytit på och gått bra, vi har tom hunnit vara inne i Tierp city :) Och nu ere fest ;) En 3 liters vinare, bastu och bärs. Och trevligt sällskap naturligtvis :) Och i helgen kommer Jessicas bf hit, och min bästis Robin :) Saknar honom, och jag är jätteglad över att han ska komma hit och trösta mig. Är lite ledsen idag, men det är privat.
Vill också tillägna min älskade vän Martina en rad. Hon är min bf, fast inte BoyFriend utan BestFriend. Hon är i Afrika och volonterar, och jag kommer inte få träffa henne förens i typ April-Maj :( Om du ser detta Martina: JAG SAKNAR DIG LIKE HELL, KAN DU RINGA NÄR DU FÅR TAG I EN TELEFON????
Så, BILDBOOOOOMBEN:


Morgonkaffet i stallet. MIN KOPP, jag lovar!



Lunch i Tierp City ;)



Lek med liten hund och stor röv.



Försök hitta en snyggare stalltjej du! Lägg märke till mina provisoriska skosnören (höbals-snöre)



Nu blire bastu, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0