Dagen innan flytten.

Ja, nu sitter jag hos min fd feyonce, Jimmie. Han är och jobbar, men jag sitter och väntar ut tiden. Har passat på att städa hans lägenhet för han klagade igår på hur dammigt det var, så då tyckte jag så synd om honom för att han inte skulle hinna, så jag tog hand om det ^^,
Kl. 13 ska jag träffa min psykiatriker och diskutera allt, och avsluta våran kontakt. Sen ska jag hem, och tvätta. Tvätta tvätta tvätta, sen ska jag packa :) Så får vi hoppas att pappa orkar åka med mig till coop ikväll, för jag måste ju köpa duschsaker, ny deodorant, topz, ny fin tandborste, tandkräm, hudlotion, anisktscreme, toalettpapper, tvättmedel, sköljmedel, lite mat, hundmat, ögonbrynsfärg, gardinstång och aa, lite allt möjligt som jag kan tänkas behöva därborta.
Och imorgonbitti flyttar vi, jag och Jessica, till Tierp. Jag är grymt förväntansfull!!! Jag har ju absolut INGEN aning om vad som händer, hur vi trivs osv. Men vi går in i detta tillsammans, och har alltid varandra. Jag tror på detta. I hela kroppen.
Nu ska jag göra mig lite snygg, ser ut som 7 svåra år ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0