Brrrrrr!!!

I Fredags råkade jag överhetta elementet i mitt rum så det började ryka, så nu kan jag inte ha det på. ALLS! Så det är väl typ 14-15 grader dygnet runt här inne, och inte har jag ett ruttet korvöre att spendera på ett el-element heller :( Så nu har jag blivit sjuk, självklart! Och har jobbat hela dagen, så nu ligger jag här som ett kolli och fryser :( Men jag har iaf hunnit träna "gå fint" med rocco idag. Han är en helt annan hund här, så OTROLIGT duktig! Hans stressmage är borta, så jag ger honom all möjlig mat på kvällen nu, så han ska bli fet! ;) Sen ska vi sätta igång med fys-träningen är det planerat!
Annars då, vad har jag att dela med mig av... Vet inte, är så död i hela mig just nu att det står still i hjärnkontoret! både sön & mån och idag så har jag haft ALLA fodringar, jobbat i stallet samt vart barnvakt på kvällarna. Det har varit jätteroligt, men det sliter på mig, speciellt när jag är sjuk och inte har någon värme i rummet. Och gårdsägarna är ute på jobb tom Torsdag, och jag vet endå inte om jag våga be om ett element!? Det var ju jag som förstörde det gamla :( Plus att ytterdörren inte går att stänga, för handtaget har fryst sönder så man kan inte öppna dörren igen! Bajskorv!!
ÄH! Nu slängar jag upp "lite" bilder, sen hoppar jag in i en varm bastu :)
Ha det bra!



Kokorall & jag hade fotokalas!





Fina Aragon :)



Odin :)




Aragon & Midas, grabbarna bus.


Solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0