Äntligen påväg!

Nu är vi påväg till Tierp, finaly :) Men vi fick faktiskt hyra ett släp på OK, för mina kartonger tog ganska mkt plats :P Men okej, allt viktigt (materiella ting) i mitt liv har jag fått med mig i 3 kartonger. Kläderna jag valt ut + alla stallkläder fick jag ned i 2 ikeapåsar och en stor tvättsäck. Roccos saker fick plats i en resväska och en plastpåse. Sen blev det en papperspåse med hygienartiklar, toapapper och tofflor. Och så gitarren i sitt fina fodral såklart, och en plastpåse med en garderobsgrej, ni vet en såndär i tyg med fack som man kan ha skor i? Hmm.. så TVn dårå, och en säck med hundmat. och min handväska, och tre stora prydnadskuddar. Juste, 4 kompostgaller också :)
Ja, så nu är vi vid Silverdal ungefär, där man kremerar människooooor :O
Så vi hörs ikvääääll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0