Vill inte gå ur sängen!!

Nu har jag legat här i min säng sen klockan 8 typ... det är 4 h... Jag ser ut som ett litet troll med en hello-kitty morgonrock ( Jag trodde det var små dö-skallar när jag beställde den, så visade det sig när jag fick den att det inte alls var coola dö-skallar, utan massa små hello-kitty ansikten... Vilket nit-lott va?)
Snart kommer jag måsta gå ut med Rocco, och jag bara ORKAR inte!!! Jag vill ligga här och se ut som lilla plupp hela dagen!!! Så kommer jag vara skitdeppig i eftermiddag, som straff...
Förresten så har jag slagit huvudet i väggen (betong) 2 gånger på 10 sek, jag har råkat sparka datorn i golvet (först studsade den i papperskorgen), jag har haft ned min smoothie-kopp på golvet osv... Om jag går ut med Rocco så kommer jag troligen pajja ozonlagret eller ngt...
Men jag har tyvärr inte så mkt val...



PUSSKRIIIIIG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0