Vi bidrog till samhället.

Var nyss ute på dagens sista promenad med Rocco. Normalt sätt går vi bara ut, han gör sitt, sen går vi in och försöker sova, but not today.
När vi skulle vända så hörde jag röster, och ett jävla dunkande! Rocco uppmärksammade det också, så jag tog tag i halskedjan på honom och kollade vad det var!
Där, på en öde parkeringsplats, var två killar, i 17-18 års åldern. Dom höll på att sparka på en parkeringsautomat! Inte mig emot egentligen, men jag tycker det är SÅ irriterande med människor som ska förstöra, helt utan anldening! Så jag släpte lite på Rocco, började gå ned mot dom samtigt som Rocco spänner upp sig och stirrar nyfiket på dem! Dom har inte sätt oss en, så jag säger lite högt "Nej Rocco, lugn, luuugn" och låssas som att jag inte kan hålla emot honom ;) Då slutar dom på en gång och försvinner! Duuuuuktig Rocco ;)
Ska fan gå långa promenixer med honom i Gurra at night, och bara vara en god medborgare liksom...
Det är härligt att ha en stor biffig galen livsfarlig nazisthund <3


På ytan kan han se ut såhär:












Sanningen är dock denhär:

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0