Min mage är KAOS!

Jäkla Durcolax!!! Igårkväll så hade det fortfarande inte hänt något, så smarta intelligenta jag tog ytterligare en tablett!!! Skulle jag inte gjort... Vaknade klockan kvart i sju, men märkte inget konstigt... Så jag gjordeiordning en frukost-smootie och började koka ägg. Sen hörde jag ett ljud, som lät ungefär som en grizzlytyrannosaurie som var jättearg. och det kom från magen! Vad som hände sen är oklar, jag minns det som en dimma. Men på toan blev jag sittande, och ont gjorde det. Han dock läsa nya numret av "Bo&Hyra".
 Sen tänkte jag att "Nu äre klart, bra" och åt min goda frukost i lugnan ro. det skulle jag gett fan i, för en timme senare hörde jag detdär ljudet igen, och sekunden senare satt jag på muggen igen och ojjade mig...
 MEN, magen är platt igen! Eller platt och platt, min mage har aldrig varit platt, men den är inte explosiv längre!

 Nu sitter jag hos Jessica och vi har nyss varit hos hennes barnmorska och fått höra på bebbens hjärtslag! det var överväldigande! (vuxenpoäng, överväldigande)
Nu ska jag våga mig på att äta en voffla för min mage är vääääldigt tom! Och Jessica har instruerat mig exakt vart toaletten är (Dom bor i en stor tvåa på 50 kvm2, så det är bra att man lokaliserar sig ordentligt inför evt framtida invärtes explosioner)

Senare idag ska v försöka sjösätta båten också, yiha!
Tjarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0