Martinaporträttet DONE

Yepp, nu är mitt Martinaporträtt klart :) Eller aa, nästintill. Ska fixa håret och armen bara :)
Fotot blev dock dåligt igen, tack vare den dåliga belysningen, men det får duga tillsvidare :)

6/5-2011: Ja, det blev lite mer ändring på bilden än jag först planerat... Jag har faktiskt börjat om & gjort om hela porträttet :P Jag tycker att det blev mycket bättre denna gång! (bild nr 2) Och jag har även lagt till en bakgrund (bild nr 3)





Och såhär ser hon då ut,´påriktigt, min sockertopp :D :P


Kommentarer
Postat av: MARTINA

holy fucking smokes jag började grina nu fy fan vad fint AMANDAAAAA <3 fuckin a!! (jag har lärt mig att det betyder typ fucking awesome eller nåt;D )åh vad jag tycker om dig min fina vän men sluta få mig att sakna dig så mycket! du blir bara bättre och bättre på att teckna, såg dita också, grymt snyggt! PUUUUSSSSSSS <3<3<3<3

2011-04-10 @ 21:34:15
Postat av: Amanda

LOVE UUUU !!!!

2011-04-11 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0