Ja herreguuud...

Nu är tvätten klar, FINALY! Men jag ORKAR inte vika in den idag, eller rättare sagt jag vill inte... Så planen imorgon är att vika in skiten samt städa lite :) Det är förvånansvärt o-stökigt i mitt rum, och jag är så stolt över migsjälv för att jag hållt sån bra ordning! Så imorgon städar jag, så hinner det inte bli kaos igen!

Och det känns jätteroligt att ha kommit igång med tecknandet igen! Jag mår så himla bra av att sitta och bara låta fantasin flöda ;) Innan jag fick medicin för ADHD så orkade jag aldrig rita klart, så alla bilder blev jämt så slarviga vilket resulterade i att jag bara blev missnöjd hela tiden. Men nu kan jag verkligen sitta och koncentrera mig, ta det lugnt och vara precis så nogrann som jag planerat! Dock VET jag att om jag skulle sätta mig och verkligen ANSTRÄNGA mig, nivet när man aldrig känner sig riktigt klar med en teckning utan man perfektisionerar varenda freakin detalj? Då skulle jag nog få till det, tror jag iaf. Jaja nog om det nu!

Sen har jag ju bestämt mig för att jag inte tänker sälja min Hulkmobile! Jag älskar dendär kärran som om jag själv fött den! Visst drar han mycket i soppa, och försäkringen är dyr, men jag har bestämt mig för att istället köpa en mindre lägenhet med billigare månadsavgift!
Appropå det, alltså flytt-planerna. Det går lite sådär nu! Tydligen är det svårt att hitta en bostadsförening som godkänner en juridisk person (Dvs pappas företag) som ägare, även fast företaget hyr ut till mig. Plus att ingen har hört av sig från något jobb! Inte ens Karlstads jävla flytt-service har kontaktat mig!? Jäkla värmlänningar, vi skulle ju bli hombres!? Sen luktar mina strumpor gammal död hors-sko ungefär. Fyfan, jag har det inte lätt alltså!
Äh, synd att klaga... Man är ju ung, frisk & fertil liksom.

Nu tänker jag rita en top-model i mitt fina block tror jag! Fick höra om det blocket när jag jobbade på förskolan i höstas, och jag tyckte det var så jäkla roligt att sitta och fnula med barnens block (Dom ville alltid att jag skulle rita massa grejer, bla kläder på deras top-models dåra) så jag köpte ett eget ;) Dem kostar typ 99:- spänn, och finns att köpa på leksaksaffärer och typ bokhandeln osv!
Aja, ha en trevlig kväll gott folk!


Såhär ser Top model-blocket ut:




Och här är några exempel som jag ritat:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0