I HATE THOSE BITCHIN THAUGHTS!!!!!!

Nu kommer katastroftankarna... Eftersom jag fick besked om att jag failat jobbet, ja då väntar jag ju bara på att bostadsrättsföreningen inte ska godkänna mig som medlem! Typiskt min otur i livet; när nått bra för en gångs skull sker, så brukar det hända nått mer bra i samma veva! Men när en dålig sak händer, ja då kommer de andra 10000 STORA JÄTTEDÅLIGA sakerna hack i häl! Så nu väntar vi på lite mer skitbesked, så allt är som det ska liksom! Dessutom har jag börjat älta mitt ex, varför NU? Det borde jag gjort för länge sen ju? Jag fattar inte hur han kunde hitta en ny, efter 2 veckor? Vi har älskat varandra i FYRA ÅR!? Vi skulle GIFTA OSS!!!??? HAN friade??? Jag är ledsen, känner mig förrådd och jag undrar vad hon har, som är så jäkla bra att han kunde gå vidare på två veckor? TVÅ VECKOR!!!!! Och inte ens berätta det för mig, utan istället behandla mig iskallt, nonchalant, elakt och han fick mig att känna mig riktigt värdelös... Och endå så fattas han mig? Eller är det bara en närhet, ett engagemang och en andra hälft jag saknar? Jag vet inte... Jag är bara förvirrad och liten, trotts mina 180 cm... så är jag liten nu ikväll. Så liten så jag knappt syns....


Kommentarer
Postat av: Sanna Winberg

Tack för de fina orden tjejen!

Jag lever som i en mardröm just nu och vet knappt vad som är verklighet!



Och du ska sluta upp att älta!!!!

Du är för bra för allt sånt som går att älta!

Räta på dig och titta dig i spegeln och se hur fin du är!



Kram

2011-04-18 @ 22:26:38
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0