Har haft en jättetrevlig kväll!

Kom hen från Sanna för en liten stund sen, och det var så jäkla trevligt! Potatisbullar,a var delicious, baconet likaså! Sällskapet ska vi inte tala om, och kaffet var över förväntan!
 Så tack Sanna för en jättetrevlig kväll!

Nu är det dags att sova, klockan är ställd på 05.00 nämligen. Vi ska ju till Karlstad imorgon, jag och pappa, för att skriva kontrakt på lägenheten, men även för att jag har en arbetsintervju ju! :) Och saken är den att innan vi åker, så ska vi hämta upp en kille som heter Micke, i UPPSALA... Han är en gemensam vän till mamma & pappa, och eftersom vi ska sova hos mamma över natten, så ville hon att vi skulle ta med honom :) Och pappa är aldrig omöjlig han. Så så ligger det till!
 
Ska blki intressant nu att se hur sömntablettena fungerar. Tog en vid 20.15, och det tar 1-2 h innan dem verkar.
 Jag är ju väldigt skeptisk till allt vad piller heter nuförtiden, tack vare incidenterna i vintras. Men detta är inget vanligt sömnpiller, utan innehåller inget annat än Melatonin, som är kroppens naturliga sömnhormon, men som min kropp inte tillverkar lika mycket som den ska. Det är tydligen väldigt vanligt hos adhd-patienter. Det är ju ganska svårt att få oss trötta, iaf i kroppen...
 Oj vad varmt här blev helt plötsligt, apropå¨allt och inget.

Nä, dags att avsluta!
Good night pimps n hoes.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0