Brev från Afrikat!

Jag kom precis hem från ett besök till "stora sand" med hundarna. Så öppnar jag dörren, och där, på golvet, ligger ett kuvert. Till mig! Från Martina! (Min bästaste vän som volonterar i Afrika, ni vet?)
Jag blev superivrig, det kändes bättre en julafton!!!! Så öppnar jag brevet, och först är det en separat lapp med ett citat ur en låt, sen ett långt brev.
 När jag läst klar brevet så grät jag som ett barn... Det var det finaste brev jag någonsin någonsin fått! Jag tänker inte berätta exakt vad som stod, det är personligt, men det var så himla rörande! Jag vet inte om jag kan beskriva med ord för er så ni förstår, men på ett helt A4 har hon lyckats skriva ned hur hon värdesätter våran speciella och unika vänskap... För det är den, jag har aldrig haft en vän som Martina förrut, aldrig. Och hon skriver bla i brevet att jag är en av de få hon skulle vilja vandra hand i hand med igenom hela livet, och så känner jag också. Gud vad jag längtar tills den 9onde Maj, då hon kommer hem! Förstår ni, hon har vart borta sen i slutet av Januari! Jag kan inte bärga mig tills jag får höra om allt hon upplevt, se alla bilder, höra om intryck och allt!!! Det kommer ju ta flera veckor!
 Och Martina, jag tror jag har ett jobb till dig också ;) TACK FÖR BREVET!!!! Det gick rätt in i mitt hjärta, jag kommer rama in det nu, garanterat! Men nu är det fan inte långt kvar tills du kommer hem! GOD DAMIT GIRLFRIEND :D:D:D Du har gjort min dag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0