BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

UUUUUUSCH!!!!!!! Jag har vaknat på HEEEEELT fel sida!!!! Jag har ångest, jag mår illa, jag vill slå någon i huvudet, jag har inte fått ligga sen hedenhös, jag åt choklad när jag vaknade så nu smakar det skit i munnen, jag hatar allt.................
jobbigt jobbigt jobbigt allt är så jobbigt nu. A titta, när man inte trodde det kunde bli värre, nä då ska man behöva ÅKA IVÄG precis just nu!!! Jag ser ut som S H I T , men det skiter jag i! Det är andras problem om dom vill slösa sin energi på att störa sig över hur en annan människa ser ut. Crazy fucks, att man orkar sånt btw? Jag kommer aldrig förstå det? själv har jag iaf bättre saker att slösa energi på! Typ på att vara förbannad över att jag föddes, och sen lägga lite mer ene3rgi på att skriva ett förbannat inlägg på min blogg! MHM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan slå mig !

2012-09-20 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0