ÅH VILKEN BRA DAAAAAG

Lyssna! På Torsdag åker jag & pappa ner till Karlstad.
Först ska vi titta på en lägenhet, och SKRIVA KONTRAKT! You heard me! En ASLÄCKER nyrenoverad tvåa på 50 kvm! Inglasad stor balkong, 5 min från centrum, ligger precis vid nöjesfabriken! Im HAPPY!
Och när vi idag spikade det, så dröjde det inte länge förrens min telefon ringde! Det var jobbet jag sökt, som ville att jag skulle komma på INTERVJU ´, i Karlstad, PÅ TORSDAG!? Men VAD är oddsen?
Alltså, jag är helt lyrisk!

Och sen att jag ska få farsans IPAD gör ju inte saken värre direkt!
Och inte nog med det! När jag kommer hem har jag fått ett mail från Martina, att hon
troligen vill bo med mig i Karlstad fram tills vi drar på roadtrip i höst!? U N D E R B A R T ! 
Näe, idag var det my time to shine, verkligen!
 Sen vart farsan glad också, för vi var och kollade på en "skrivarlya" idag åt honom, och den låg i hjärtat av söder. Nivet alla domdär kulturhusen? Små stugor man ser ute på bergen? En sån! Och han bestämde sig att han ville ha den, GRATTIS!!!
Hellströmmare is the shit I tell u!

 Vad har jag gjort mer idag då? Jo, då vi varit ute med hundarna i Nacka-reservatet,
varit på loppis och så har jag svängt förbi Lindas jobb och lämnat över porträttet :)
Ikväll ska jag ha myskväll! Jag ska glo på tv, äta ostbågar och dricka coca cola! I Löööv it! 

 Sen till en helt annan sak! Nu börjar det bli dags att besöka sandtaget varje dag ist för varannan, då Rocco börjar muskla på sig rejält! Ohhh nu måste jag anmäla mig till en bhk i karlstad!!! Seya!


Maya på promenad i Nacka-reservatet.



Pappa utanför sin nya skrivarlya.



Den vackra utsikten från trädgården som tillhör skrivarlyan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0