U bitch!!!!!!!

Det är ju alltid roligt att få höra på omvägar att mitt ex har en ny brud ( Vi har hållt ihop sen vi var 17 år, och han friade t mig i Oktober 09, sen böt han jobb och som på en handflata behandlades jag som ngt katten släpat in. Det tog slut strax innan jul 2010, men vi umgicks som ett par fram tills jag drog till Tierp, DVS i början på Februari) Det gick visst fort att lägga om planen, idiot. Jag var väl bara tråkig, gnällig, ställde krav osv!? Men att jag inte ens var värd att få höra detta från dig, utan att du bara helt plötsligt var elak och kall mot mig, det gör mig riktigt arg! Jag vill inte ha dig tillbaka, detta handlar inte om det. Du är självcentrerad, barnslig, fördomsfull, alkoholist, junkie, puckad & läskigt omogen, och det faller inte mig i smaken längre. Men när man har delat så många år utav sin tid tillsammans så tycker jag att man åtminstånde visar respekt för varandra, och att man talar om när man tagit steget och inlett en ny relation såhär tätt inpå. Det anser jag är att visa att det man en gång hade tillsammans faktiskt var värt någonting, åtminstonde ett korrekt och ärligt avslut!!!! Och inget avslut när din höga, aspackade kompis ringer fel till mig, i tron om att jag är din nya, som har samma namn som mig. Det var ingen höjdare hörru... Just nu känner jag mig lurad och vatten värd. Jag kan inte säga att jag är varken ledsen eller sårad, bara förvirrad och jäääääääääävligt förbannad! För mig är inte "Respekt" bara ett ord, ditt luder. För mig är "respekt" en ävligt viktig byggsten, med en ännu mer viktig innebörd. Man respekterar folk, oavsett om man är head over heels i dem eller ej. Men du har skitit mig i ansiktet nu, no doubt om de!! Jag är lack nu, och det är inte så lite heller! Och glöm inte vilken straight-true psychoBitch jag är, och nu är jag inte bara kränkt och förbannad, utan har dessutom sömnsvårigheter.... No further comments, you brainfucked freak. H E R R E G U D inte undra på att mina sömnproblem inte går mot rätt håll!!! Nu tänker jag röka, JAA RÖKA! Kanske börjar jag röka nu igen bara för det....
Sen beteer han sig som en skizofren... tydligen är JAG elak för att JAG vill ha mina sommardäck! Då ska han BYTA dom mot ett ps3 som jag FÅTT av han??? URSÄKTA LIKSOM.... Gud vad jag är trött på han nu känner jag, bläääää...

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Usch det lät inte kul hoppas det blir bättre!:)

2011-03-30 @ 11:24:05
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0