rough like hell

Tuff natt. Love kills... På plats igen. Im stronger than that.
Take a moment to breathe, look at it, reflex, put it in your backpack, move on.
Som kloka Amanda en gång sa: "Varför vilja dö för någon som skiter i vilket, när man kan vilja leva för dem som verkligen bryr sig?"
Jag har ont i huvudet, ont i hjärtat och ont i kroppen. Kroppen kan jag ta, det är nice. Huvudet är också relativt okej! Men att ha ont i hjärtat, det är bara inte min grej... Alls... Det är svårt för mig att hantera, och jag vet nog heller inte hur man gör förr att  hanterar det.
Nu måste jag avrunda och byta om till dagens outfit (som är ungefär samma som igår, förrgår och i förrförrgår), och börja bege mig ned till stallen.
Egentligen vill jag bara somna i sängen, men det är myyyyycket man vill här i livet och idag får jag faktiskt skylla mig själv lite. Smartarsle man är ibland?

-Vad kallar man en nyanställd på McDonalds?
svar: Ny-Burgare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0