So far so good? (Porträtt nr 2:Jessica Alba)

Än sålänge är jag ruskigt nöjd! Nu gör jag sådär att jag putsar varenda jäkla detalj! Det som är kvar i ansiktet är detaljer, typ ögonfransar, ögonbryn, "skinandet" och sånt småputs! Sen är det ju håret, som jag bävar för! Tycker det är skitjobbigt & svårt, så många detaljer man ska se. Det blir rörigt i mitt huvud... Men jag blir väldigt possitivt överaskad av vad jag faktiskt är kapabel till, tycker alltid att alla andra är så himla mycket bättre än vad jag är, men så kommer det alltid vara! Finns alltid som som är bättre! Sen ser inte jag det som andra ser det, så nu undrar jag verkligen: Vad tycker ni om denna? Ni kanske vill svara när den är klar iof, höhö. Nu ere dags att fortsätta ;)

ca 17.30: (2,5 h)



ca 18.25: Jag hoppas verkligen att jag inte är värsta skrytmånsen, men jag är såhimlarns nöjd! Och nu är det bara det freakin håret kvar :/.. bara och bara...

Kommentarer
Postat av: emma

Kom precis till din blogg, vad fin den e :D

men iaf, du e sjukt bra på att teckna :D

2011-04-05 @ 17:56:10
Postat av: Amanda

Tack snälla! :D

2011-04-05 @ 18:18:34
Postat av: ellinor

Sv: Det ser jättebra ut hittills tycker jag! Du har fått med detaljer som många annars inte skulle tänka på, vilket är jättebra! :) Som jag har sagt förut så är det detaljerna i bilden som gör den så levande! Det är också bra att du har tänkt på det där med kontraster i bilden, men du skulle gott och väl kunna lägga på mer kontraster! :) Skicka gärna länk när bilden är klar till en kommentar på min blogg!

2011-04-05 @ 18:25:37
URL: http://lardigteckna.blogg.se/
Postat av: Amanda

TACK SNÄLLA DU!!! Du ANAR inte hur tacksam jag blir för din tid, tack! Ska absolut mörka mer då, tack igen!

2011-04-05 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0