Nu har jag lugnat ned mig.

Jag åkte t sandtaget, och övade upp Roccos inkallning. Han är skitduktig, men om han skulle få syn på någon så skulle han sticka, och inte lyssna på mig. Det scenariot är min största skräck! Så jag har sprungit idag, gud vad jag sprungit! Såfort Rocco sprang mot Maya, då kuta jag åt andra hållet! I ett fucking sandtag! Har foirtfarande ont i lungorna!
Nu har jag precis duschat, och ska snart träffa Robin på en pizza. Sen ska jag träffa Patte :)
Här har ni lite bilder från idag oxå!
pusshej.


Checka musklerna! :D:D


Lek lek lek.



Vart ska husse?


Och nu ropar matte "Rocco hit"?


Bäst man gör som hon säger, så hon inte försvinner igen!





Och nu lite naturbilder i vanlig ordning ;)

Boda:













Dessa är fotade i Torsby:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0