Hi there!

Tja! Orkar inte skriva så mkt nu, kan berätta att jag har vart i västberga m Gunde imorse, hämtade lite tavlor :) sen åkte jag o pappa ut t sandtaget, och sprang upp och ned i backen i omgångar, bra träning för både oss och hundarna.
Tänkte visa lite bilder på mina tavlor idag, och vad jag har hängande på väggarna i mitt rum :) Samt lite fina bilder från Boda (sandtaget heter så) as usual :)
Herrååå

Hemma hos mig då! OBS! Varning för snett hängande tavlor!

Vänster vägg samt kortsidan längst bort (sett från dörren)



Mina finaste blommor jag fått i mitt liv har jag torkat :) Tycker
det är vackert! Sen har jag några tänkvärda citat jag skrivit i
kalligrafi, samt en bild på mig & Linda.



Här är vänster vägg. Först är det tre personliga foton, sen
är det 4 st "love inspired" tavlor jag själv "gjort", dvs papprena
är köpta på en scrapbook-butik, sen är dem fastlimmade på
canvasramar.




"Amanda-tavlorna"



Mitt stjärntecken :) Jag använde en vit bläckpenna på ett svart
papper, och ramade in. Mkt simpelt, men fint! Gjorde även en
likadan i tvillingarnas tecken, som mitt ex var född i. Meningen
var ju att dom skulle hänga bredvid varandra över sängen...




Jag & pappa, för många herrans år sen. Var väl 10-11 år gammal
när denna togs, skulle jag gissa på iaf.




Älskar detta fotografi. Jag var väl runt 4-5 år, och fick följa med
pappa till norrland när han skulle ut och jaga... Har mkt fina
minnen därifrån!




Höger vägg, sett från dörren. Mina fina samlar-tavlor ;)



Samma vägg, fotat från andra hållet.



Men hur jäkla fina är dom inte?



"små-barnen" som egentligen inte är så små.. (30x50 är de största)



Dom tre "stora" pojkarna :) (50x70)



Och här har vi lite bilder från dagen:


Rocco står och spanar ut på våra katter, som ligger
och solar på balkongen.




Pappa har gömt sig uppe i backen, tillsammans med
Maya! Rocco väntar spänt på att få söka upp dem...
Och jag är fullt medveten om att halsbandet sitter
åt fel håll, men jag hade bara kopplet på nån minut
ju, då spelar det ingen roll! HAAAH!




Man ser långt, tror backen är närmare 50 m hög!



Nu är det jag som står högst upp, och pappa stod
"där nere" med Rocco, och när Rocco fick klartecken
så kommer han till mig med en jävla fart! Men efter
ett par vändor upp & ned, plus massa lek med Maya
i den branta sandbacken, ja då är tillomed Rocco trött.




Åhej vad segt det går...



ÄNTLIGEN UPPE! Men vart är Maya???



Är Maya därborta kanske? (Hon försvinner jämt,
jäkla fågelhund...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0