Då har man vart sådär duktig igen!

Varenda muskel värker på mig just nu... Man har ju varit sådär äckligt duktig idag igen! Och idag hade jag hjälp utav lilla Gunde också! Jag sa att som tack för att hon hjälpte mig med vardagsrummet så skulle jag köpa en såndär låssas-cigg till henne :) Och sen hjälpte hon mig även att tvätta hela Hulken, som tack för att jag körde henne & hennes mamma fram & tillbaka till Willys! Underbara Jessica :)
 Så, först städade vi varenda liten millimeter av vardagsrummet, samt putsa fönsterna, det tog ungefär 2 timmar, och pappa blev JÄTTEGLAD :D.
 Sen bar det av till Willys en sväng, och när vi sen släppt av Jessicas mamma hemma hos dom, så åkte vi ned till OKq8. Nu var det tvätta-hulk-dags!
 Inne i bilen dammsög vi, tvättade fönster, tvättade taket, putsade panelen, smorde in sätena med läder-fett, och slängde allt onödigt. Han blev så fin, min fina hulken <3 Tog inget foto inuti kom jag på nu.. Ska lägga in ett sen :)
 Och när det gäller den utvändiga tvätten så avfettade jag, schamponerade och spolade av. Jessica skrubbade fälgarna hon, och hon fick tillomed pröva högtryckstvätten! Fast bara på bil-mattorna, jag vågade inte låta henne använda den på min bil. Lacken är skör.. hihi! 
 Så när vi var klara så körde jag hem Gunde och åkte sen hem till mig, i min reeeena Volvo 940<3. Passade på att spraya lite enkomponentslack på rosten också, så den inte syns. Tycker det är så fult med rost, och ingen får se att självaste Mr Incredible Hulk börjat bli rostig!!! 
 Nu har jag precis diskat och nu orkar jag knappt skriva.. Är så jäääla trött, och yr i pallet :O
Jag skulle behöva vila, för snart blir det ut igen. Jag ska träffa Patricia aka Åkermyntan och äta sushi :)

Peace!




Vardagsrummet, före & efter städningen.
Tänk vad lite kvinnligt engagemang kan göra underverk i en "ungkarlslya" va!?






Hulken innan tvätten!
(Min parkeringsplatts är under ett litet äckligt träd som pollenerar ned hela Hulken, på våren & sommaren!
På hösten får jag löv i precis HELA bilen, och på vintern är det en vall med snö på ena sidan,
så då måste jag parkera tätt intill trädet, och då kommer man inte ini bilen från den sidan. 
Annars så sitter det ju fåglar i trädet ÅRET RUNT, och dom BAJSAR på min Hulken :O !!
Så jävla sjukt, vem BAJSAR på någonsannans BIL? Okej om det var på sin egen, men inte på
en vilt främmande människas Hulkmobil!?
Dom måste ha rymt ifrån Gökboet, nån annan förklaring finns det inte... Dårfinkar!
Men jag tänker såga ned trädet när ingen ser, långsamt och med no mercy...
För jag hatar trädet.
Jag vill döda trädet...)



Hulken är ren & fin!
( Till vänster ser ni ju grenarna av skit-trädet.. Imorgon lär ju bilen vara lika pollen-nerskitad igen.
Då tänker jag ta upp de här fruktansvärda träd-trakasserierna med hyresvärden.
Då sätter jag ned foten asså!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0