Amazing pics!

Har vart helt sänkt sen i fredags när jag kom hem från Karlstad, så jag har inte orkat varesig rita eller blogga. Men jag vill visa er lite foton jag har tagit de senaste dagarna, som jag tycker mycket om!
Enjoy!


På hemvägen från Karlstad tog vi färjorna över Vaxholm, och det var en jättefin kväll!

















Vi stannade sedan till i Sandtaget, eftersom vi endå kom den vägen. Hundarna behövde få springa av sig efter en lång bilfärd, men för en gångs skull var jag inte ett dugg intresserad av att fota dem! Här nere ser ni vad som fångade min uppmärksamhet, jag KUNDE INTE SLUTA FOTA SOLNEDGÅNGEN! Det var SÅ JÄKLA VACKERT!



























Vi avslutar väl med lite våriga foton från igår & idag:


Igår



























Idag











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0