Hi! Im Mrs Goodgirl!

img_3806 (MMS)

Tjaa, det gick bra att träna endå :) huvudvärken försvann såklart, och jag blev pigg. Tyvärr är humöret kasst! Är ruuuuuggit taggig idag, och det ryker ur öronen lite hela tiden...  Trotts kaoshumöret så fick jag till en väldigt trevlig snabb-fika med Linda, och då var jag toppenglad! Det är alltid kul att umgås med henne ;) Vi hade ett rungande sex-talk, och glömde heeelt bort alla kärringar och småbarnsmammor som satt vid borden runt omkring. Så innan vi kom på att dom kanske inte ville höra om våra sexliv, så hade vi hunnit gå igenom allt från varför killar inte fattar att man ska vicka på fingrarna, till min "speciella" upplevelse i lördags... Vi var helt uppe i Lindas oskuldsberättelse när vi insåg att nu visste varenda jääävel på dellan allt om våra sexliv... Tur att vi är som vi är och bara skrattade, för att sen fortsätta diskussionen ;)  När vi var mitt i ämnet "för stora silikontuttar" så stormade min pappa in och berättade att hans plurra var borta :( Så då fick vi avsluta för jag ville hjälpa honom att leta, ni förstår han har inga "letarögon"...  Nu är jag trött och en PowerNap känns oerhört lockande :|  So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0