Shop'd nt I drop'd.

Dagen började segt... Blev tvungen att gå ut med Maya plus morsans två daghundar samtidigt. Och Mayas freaking flexi-koppel är ju bara skit! Hon drog som en besatt & bajsade hela tiden, Milton Sprang runt mina ben så jag fick hoppa koppel mer än vad jag INTE hoppade koppel. Truls, ja han skulle inte gå alls han... Fick släpa honom i början, och han baaaara gnällde! Dessutom så LURADE HAN MIG! Han ställde sig och skulle pinka, löft på benet och hela baletten. Men inte kom det nå kiss inte, utan han bajsade... Mysko!? Sen när jag hade ett jävla sjå att plocka upp det, då sprang Milton runt benen från ena hållet, maya drog åt samma håll, jag höll på att förlora förståndet, och Truls, ja han hade redan tappat sitt förstånd! Då fick jag faaan nog, o gick hem!
Sen så åkte jag & mamma till stan och fikade lite. Hon tog en fullkomligt smaklös cappucino After eight, och jag tog en fantastiskt smakfull chai la-tthääää :D
Så skulle hon på nått jädra möte, och jag hade i uppgift att fördriva tiden tills hon var klar... Gissa vad jag gjorde? SHOPPADE LOOOOSS! Guuud, det var FAN inte igår jag spenderade pengar på nödvändiga & snygga saker!
Förrutom det jag kommer via på foto här nu snart, så köpte jag även ett blond-sling-paket (SOm blev DÖSNYGGT) En mascara, en foundation och ett svart långt linne ;)

Och här kommer mina inköp *stolt*:


Jeans från H&M samt Vårjacka från H&M, bild 1.




Jeans från H&M samt Vårjacka från H&M, bild 2.




Skor köp 3, betala för 2 på Skopunkten, Par 1.


Skor köp 3, betala för 2 på Skopunkten, Par 2.


Skor köp 3, betala för 2 på Skopunkten, Par 3.


Annars så har jag slingat mitt hår, färgat morsans hår, ätit blodpudding, skrivit detta... Har nog vart på muggen ett par ggr också! Och ikväll ska jag och mamma gå på bio och se "HUr många lingon finns det i världen?" Det kan man ju iof fråga sig... Men jag vet iaf att antalet Lingon i världen minskade drastiskt för nån halvtimme sen, när jag åt blodpudding...
Och imorgon åker man hem igen. Jag vill inte alls lämna Karlstad för det känns mer som mitt hem, i hjärtat. Men men, snart kommer jag tbx för att stanna ;)

Jajjaaa, over and out. Peace.


Kommentarer
Postat av: Martina

SNYGGAMANDA men fan vad smal du har blivit!!! Ater du inget??????

Vad kul att du flyttar till karlstad och har boxplats och allt. Men du frugan. Kan du svara pa mina javla mejl nan javla gang sa vi kan planera vart framtida liv? Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig for nar jag kommer hem. Med jobb och sa menar jag, jag vet inte om jag har nagot. Och pa nat satt maste jag fa ihop flyttpengar. Vad hande med gardsjobbet da? Jag gillar att du trivs i ktown! Det ar helt bananas vad jag saknar att prata med dig. Satt dig ner vid datorn nu och skriv ett laaaaaaangt mejl till mig eller en kommentar i bloggen om det fortfarande ar fel pa din mejl. Capish?

2011-03-24 @ 16:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0