Dagens check-lista

Såhär ser dagens checklista ut:

* Tvätta resterande kläder - Ja, 2 maskiner. HADE JAG VETAT ATT MAN BARA KAN BOKA 2 PASS/VECKA SÅ HADE JAG INTE TAGIT DEN TIDEN IMORSE, FÖR DET HADE FÖRFAN GÅTT 40 MIN PÅ TIDEN NÄR JAG TOG DEN! PLANERINGEN VAR ATT JA SKULLE TVÄTTA RESTERANDE 4 MASKINER IKVÄLL MEN NU GICK JU INTE DET, JÄVLA RUNKSTUGA!!!! 18.26

* Betala räkningar - Vill inte...

* Skicka in ägar-registringsuppgifter till SKK -

* Skicka ägarbyteblankett till jordbruksverket - 

* Åka till sandtaget med hundarna - CHECK 18.26

* Få tillbaka mina sommardäck av mitt äckliga ex - TJACK 18.26

* Duscha Rocco - TJOCK 18.26

Hoppas jag orkar allt, sov inget inatt. Lyckades "dvala" 2 timmar, men det var allt.

Annars så var ju morsan på en lägenhetsvisning åt mig igår, så idag ska pappa prata med mäklaren och bostadsföreningen :) wehooo! Har även sökt lite mer jobb, bla som butiksbiträde men även ett jobb i hemtjänsten :)
Ska se om jag inte kan lägga upp lite pics på lägenheten också, även om jag kanske inte får den. Men den är så HIMLA mysig (vad bilderna visat och mamma sagt) så jag vill visa :D
Take care, fokes!

Btw... När jag vaknade imorse hade jag ett sms från okänt nr. Det var skickat 05.30, och det stod "Fan vilken skön annons! Hoppas du får bilen såld" Det var ju jättekul tycker jag :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0