ÅH, LINDA-MINNEN!

Surfade lite på Lindas blogg, och hittade till min stora lycka, alla dessa bilder (nästan alla kommer därifrån). Blev SÅ varm i hjärtat :D



Jag & Maya sov över hos Linda & Sky.


Älskade Harry. Muskliga mannen liksom ;)



Här var vi på Orminge-festivalen. Lame tillställning förövrigt...



Jag & Patte var RUGGIGT bakis, på självaste tävlingsdagen...


Patte såg ju ut att va normalbegåvad också...


Den som klagar på min total lack of magmuscles eller min snygga stol-sits, den får stryk.


Fast Linda såg allt lite kutryggig ut hon också...


Men titta, där har vi ju potatissäcken igen?


Mysig solnedgång, mysig kvällstur.


Va!? Vad säger du, ser jag ut som en missfärgad påskkyckling!?


Det var den natten vi sov på höloftet. I minusgraderna...


Men fyfan vad underbart snygg jag är, PUMA.
Håraccecoaren är köpt på Jula för 49:90:-
Tröjan böt jag till mig av en gammal vänninna.



Godmorgon Sky :)


Vilket morgonhumör jag hade där då?


Linda, detta var allt en bra size på häst?


Dessa bilder är från min hårdisk. Kul att se att man faktiskt var snygg för ett par år sen...


Inför planerad studentskiva, men som blev att åka bil med mitt ragg och hångla istället... *host*



Och här var jag porrig som få (tyckte jag), på midsommarfirande -09 hos Linda. Jag "älskade" med digitalkameran...









-fyfan vad klockan är mycket... Uppgång om 3 h...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0