Vilken dag!

Ja här ser ni nån som haft och göra! Förutom att jag städade åt lilla Jimmie imorse, så har jag lyckats med följande: Varit hos doktorn, varit på apoteket, gått massa hundpromenader, packat 3 kartonger + en stor papperspåse + 2 ikeakassar + 1 resväska + 2 stora tvättpåsar, fyllt i alla papper till försäkringskassan, haft tvättstugan i 3 timmar, storhandlat på coop OCH hängt tvätt för att torktumlaren inte gick att stänga... Jag åt första gången klockan halv sju, sen la jag mig och pustade ut vid åtta. Men då vare bara att börja spara alla foton på facebook, eftersom fejjan rök. Nu är jag S L U T S O M A R T I S T !
Vi åker imorgon runt 10 tiden, guuuuud vad jag är förväntansfull... Eller mer glad, avslappnad... det ska liksom bli så jäääävla skönt!!!
Nu tänker jag däcka i min säng :P Hörs imorgon, tihihi ^^,
PUSSHEEEEEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0