Vad gör jag just nu?

ÄJo det ska jag berätta :) Jag har krupit ned under täcket, Rocco följer mitt exempel. Jag äter potatischips, dricker en 3,5a samt kollar på Ensam hemma 2. Somnar näärsom nu, men vill bara tala om, lite spontant, för dem som vill veta, att jag börjar fanimej känna mig psykiskt stark! Jag börjar märka att jag verkligen släpper mitt förflutna mer och mer! Jag skiter faktiskt i det som vart. Jag etablerar mig här, som det ser ut nu. Ska till Värmdö den 7e i ett par dagar, och jag VILL VERKLIGEN INTE (läkarbesök 8e, tandläkare 9e, och hälsa på harry) Men, jag är den jag är, och därför vet man aaaaldrig vart jag är om en månad. Jag är nog den sista man kan kalla förutsägbar? Så, go to hell alla jävla svikare, alla nollor och alla idioter. Ni inverkar inte längre på mig, och jag hoppas jag slipper se någon av er igen :) LÄTT SOM EN FJÄDER, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0