Och here we go!

Nu har jag en stund över, så nu tänkte jag berätta lite :)
Jo, när vi kom fram igår så packade vi in allt, och gjorde oss hemmastadda. Jag satte upp gardiner, tavlor, bäddade med överkastet och fina kuddarna, packade upp allt osv. Samtidigt så städade Jessica badrummen, och gjorde fint i köket :) Sen vid halv sju-sju så bjöds det på middag... Och inte vad som helst, utan älgstek med rödvinsås, kokt potatis, kokt broccoli och kokta morötter... och vinbjöds det på också, men jag skulle köra till affären sen så jag nöjde mig med en smirnoff ice och lite pepsi ;) Problemet är ju då min hund, som inte tycker om att vara ensam, så vi fick ju glatt stå ut med att höra honom yla på övervåningen. Dom har två katter förstår ni, så no way in hell att jag tar med Rocco ner det, AKWARD!!!
Nåja, efter middagen gick vi och hämtade våra hundar, och lånade en bil. Sen bar det av till affären. Och vi hade fått en mkt bra vägbeskrivning, men asså vi åkte fel... För vi missade att vi åkt igenom centrum, det är liksom inte så stort här... Men tillsist så lyckades vi fanimej! Och maten var dyyyyyyr...
Så¨när vi kom hem igen då var det mysfaktor höööög!! Vi snackar Amanda, Jessica, Tova och Rocco. Vi snackar stor säng, tända ljus, chips & dipp, kakor och lättöl! Vi snackar 4 avsnitt av Sex and the city.
Jag sov som en stock sen, Rocco likaså! 

Rocco är jätteglad här, han får ju springa i 30meterslinan och leka med gårdshundarna Astor (Långhårig schäfer) och Leo (golden retriever). Tyvärr får han inte gå lös eftersom gården ligger bredvid en 70landsväg, och Rocco jagar bilar...Ingen hit!
 Så har han ju lilla lillasystern Tova (Jessicas 13 veckors valp, chihuahua/shetland sheepdog/Jack russle) som han blir biten i nosen av, och hon läxar upp Rocco efter noter, utan att blinka :P Dom är så jäääävla söta ihop!

Så ringde klockan vid halv sju imorse, och dra på trissor jag gick upp! Pigg som en jävla mört, HÄRLIGT! Så ut i stallet, Rocco fick sitta i linan och busa med hundarna medans vi gick med "karln på gården", vi kallar honom Inge, och lära oss morgonrutinerna. Piece of cake!
Sen hade vi rast i 30 min, och sen ner igen och lära oss utsläppet, och resterande. Men sen fick Jessica gå in och vara med hundarna, för Rocco var heeeelt förstörd :( Det kommer bli ett problem, men problem är till för att lösas. Kan nämligen inte ha han i linan just nu, för dom longerar massa hästar på gårdsplanen och Rocco kommer springa runt och skälla och störa då. Måste vänja in honom succesivt :)

Nåväl, nu är det helt lugnt här. Rocco sover i soffan, och Jessica är ute och kissar Tova! Vid 15 är det insläpp, men vi får se om man ska ned nu snart igen för att lära sig mer. Problemet är ju dock min hund, som inte kan vara ensam. Och det är så lyhört så alla hör ju honom... Men jag tror att Rocco kommer vänja sig ganska snabbt, för han kommer få vara med mer och mer i stallet också :)

Så, med andra ord, jag har det SKITBRA! Jag bildbombar lite också, så ni vet hur det ser ut där jag bor ;)
See yaaaaah


Här är vårat "vardagsrum ", fotat med mitt rum bakom ryggen, och jessicas rum är det man ser rakt fram :)



Och här är fotat åt andra hållet, jessicas rum bakom sig. nu ser man mitt rum, samt baren ;)



Mitt rum, innan jag boat in mig.



Mitt rum, innan jag boat in mig. #2



Mitt rum innan innboningen, #3



Och Jessicas rum innan inboningen :)



Mitt rum, inboat :)



Mitt rum, inboat #2



mitt rum igeeeen, fotat ur sängen



mitt rum, sista :)



köket



köket



Badrummet



Bastun



Utsikten från vardagsummet



Kvällsmys i vardagsrummet



Och här har vi snyggingen själv, fattas bara en whiseky & en kubansk.



Tovas lilla cribb ;)



Jessica leker bartender...



Myspys i sängen, sådan hund sådan matte ;)



Myyyys i mitt rum



Tova har snott Roccos ben :P




Nu får det räcka :P Ni har lite iaf ;) Tjaråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0