NU tänker jag skryta!

Jag är ingen skrytmåns (tycker jag), men det finns tre saker jag vill skryta om... Den första saken är att jag är helt jävla grym på att köra bil. Nummer två är att jag tycker att jag är duktig som fan på att teckna. Och nummer tre, den största grejen, som jag är MEST stolt över i hela världen, och som jag inte drar mig en sekund för att skryta om, det är min pappa. Han är så JÄVLA bra! Se själva, this is MY dad, baaara min =) Se själva:http://www.webbkampanj.com/nvp/1/201106/ och klicka på "Gustavsbergare till Hollywood (sida 25).
Dags att sova, imorgon hoppas vi på lite ridning ;) Jag ska få 3-åriga Aragon som min första ridhäst, hhihi *Glaaaad*. Så ska man ju försöka hinna förbi macken också, måste köpa mjölk... ;)


"Tjejer, dom har bara två lägen. Antingen är dom arga, eller så är dom kära" - Kenny Starfighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0