Nu har jag aktiverat min hund ordentligt.

img_7205 (MMS)

Jajjemen, Nu har jag aktiverat min hund ordentligt så han är trött. Jag har lagt ut frolic runt om i snön, och jävlar vad fokuserad han var... Dock kan jag inte påstå att han är en speciellt lovande spårhund, då han varken ser eller har någon vidare skarp nos... När vi kom in la jag ut frolic igen. Gjorde en bana med stolar, och placerade ut godiset både synligt och icke synligt. Gud vad han stökade runt :P Nu ligger han och äter på sitt nya humongeous ben, och när det är uppätet så har han fått en leksak att tugga på. TuffTiret är skitroligt sålänge jag är med och leker, men det är inte roligt att bara tugga på. Så idag köpte jag, förutom dinosauriebenet, en gummileksak som jag tror han kommer gilla att tugga på :)  Så nu hoppas jag, PMSsubban, slippa brottas med Rocco och leka honom trött... Jag är riktigt taggig idag, och tycker synd om alla djur som inte gör EXAKT som jag vill. Avsa mig alla uppgifter som hade med häst-hantering att göra idag, och när 3 åriga Embla muckade med mig när jag skulle ta upp henne till boxen efter träning, så nästan skrek jag "MEN VILL DU SLÅSS? KOM DÅ FÖRFAAAN" och knuffade (sådär muck-knuffade) på henne, varpå hon insåg allvaret och gick snällt, med huvudet hängandes, efter mig...  Så watch out, im on fire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0