Haft en helt FANTASTISK dag!!

img_9337 (MMS)

Vilken daaag :DJag fick följa med I när han körde Prinsen idag! Vi hade deep-talk, och han berättade för mig att VAD det än gäller så kan jag prata med honom om det, så hjälper han mig! Och A hon säger precis samma sak! Jag kan inte sätta ord på hur mycket detta betyder för mig :D  Och det var ju helt SJUKT kul att åka häst ;)  fick ha en av I's kör-overaller, ovanpå min vinterjacka och thermobyxor. Jag frös inte, men jag såg heeelt enoorm ut!  Sen gick min samtalsterapi mkt bra! Fick ett väldigt bra verktyg att använda vid vissa situationer :)  Nu har jag precis klämt i mig en pizza, och ligger o ser på film (Mean Girls) är helt färdig, och tar igen mig så jag ska orka hämta min Linda ikväll :)  Slänger upp en bild på hur jag såg ut efter Ingebjörns total kusk-makeover. Jag frågade om det var såhär man skulle se ut för att gå hem hos Tierpkillarna, och I trodde det :P Jag har numera benämningen "vår egna lilla blondin" ;) Trevlig kväll, fokes! Loveyaa bitchees ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hola skrev ett inlagg/kommentar forut om att thermostovlarna star i min hall hemma. Ni far aka dit och fraga mamma.Annas nummer ar 0739550777 pussa harry fran mig!!! <3

2011-02-19 @ 16:32:17
Postat av: Amanda

Taaack Martinis :D pratade m Anna idag, och jag ska troligtvis hälsa på i helgen :D då slänger jag upp foton här så du får se ;)

Hoppas du har det bra Martina! Jag saknar dig som bara den, kollar din blogg dagligen :)

2011-02-20 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0