Helt slut!!!!

Helt slut, sov hela dagen igår, sen försov jag mig idag, och sen har jag även sovit middag? Hallå, wtf? Men dagens höjdpunkt var iaf när jag följde med L på karate-träning, och tränarna var unga fräschingar, och likaså de vuxna som skulle träna efter. Mjauu. Jag är kärlekstörstande, och jag saknar att få ge & ta kärlek, i hela min kropp!!! Det är fruktansvärt just nu, och det känns som om jag aldrig mer kommer bli kär. Mitt hjärta är så jääääävla förstört, så det kan nog ingen ana. Det har gått 3 kävla mån nu, men det blir nästan värre. Jag tror att när jag tagit mig ur detta, då kommer jag vara totalt känslokall. Och jag kommer, helt garanterat, aldrig mer kunna lita på någon med mina kännslor. Trist, men thats life :) Jag ska bli en ensamvarg. Nu har min mor lagat mat till mig, mumma! Herrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0